Reklamacje i zwroty
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Dokument zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer zamówienia produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
https://forms.gle/HdNH1Qqp4uXnLEtx5
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na koszt Kupującego.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Witold i Piotr Darmoros „Zielona” s.j.
Ul. Osiedlowa 1
55-095 Siedlec
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Witold i Piotr Darmoros „Zielona” s.j.
Ul. Osiedlowa 1
55-095 Siedlec
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.